قیمت انواع میوه اعلام شد/ هر کارتن آناناس، یک میلیون تومان

0 Comments

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران آخرین قیمت کشف شده برای انواع میوه را در میدان عمده‌فروشی میوه و تره‌بار تهران اعلام کرد.

قیمت انواع میوه اعلام شد/ هر کارتن آناناس، یک میلیون تومان

به گزارش و دلم می گوید…،اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا شرحی از آخرین قیمت عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه و تره بار تهران را ارائه کرد.

بنا به گفته کارگر کف قیمت انواع پرتقال از ۱۰ هزار تا ۲۵ هزار تومان و سقف آن از ۱۵ هزار تا ۴۰ هزار تومان تعریف شده است، انواع پرتقال‌های ممتاز نیز بین ۲۵ هزار تا ۶۵ هزار تومان در بازار عمده‌فروشی میوه و تره بار قیمت دارد.

به گفته کارگر کف و سقف قیمت سیب لبنانی زرد نیز ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار و نوع ممتاز آن تا ۵۰ هزار تومان کشف شده و قیمت انواع کیوی در بازار عمده‌فروشی تهران ۳۰ هزار، ۵۰ هزار و ۸۰ هزار تومان است.

ایلنا نوشت:رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در تشریح قیمت انواع موز گفت: کف قیمت برای انواع موزهای اکوادور، فیلیپین و هند به ترتیب ۷۲ هزار، ۶۵ هزار و ۵۸ هزار تومان و سقف قیمت به ترتیب ۷۵ هزار، ۷۰ هزار و ۶۲ هزار تومان است. برای انواع ممتاز این اقلام نیز به ترتیب قیمت‌های ۸۰ هزار، ۷۵ هزار و ۶۵ هزار تعریف شده است.

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

پیوندها

پیوندها

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد.