هشدار «أصحاب الکهف» به ناتو: دست از سر عراق بردارید

0 Comments

گروه عراقی موسوم به «اصحاب الکهف» با اشاره به دستگیری چند فرد مرتبط با دستگاه اطلاعاتی نروژ، به دستگاه‌های اطلاعاتی ناتو هشدار داد که دست از سر عراق بردارند.

هشدار «أصحاب الکهف» به ناتو: دست از سر عراق بردارید

به گزارش گروه بین‌الملل و دلم می گوید…، گروه عراقی موسوم به «اصحاب الکهف» در بیانیه‌ای از دستگیری چند فرد عراقی مرتبط با دستگاه اطلاعاتی نروژ (NIS) خبر داد.

در بیانیه این گروه که در کانال تلگرامی آن قرار گرفت، آمده است: «در تاریخ ۱/۱۲/۲۰۲۱ چند فرد عراقی مرتبط با دستگاه اطلاعات نروژ‌( NIS) دستگیر شده و با تخلیه اطلاعاتی آن‌ها به منابع اصلی مواد منفجره قوی و مقادیر زیادی از این مواد که دستگاه اطلاعاتی اسرائیل قصد داشت از طریق دستگاه اطلاعات نروژ در عراق آن را به خاک سوریه و ایران قاچاق کند، دست یافتیم».

در این بیانیه آمده است که دستگاه اطلاعاتی نروژ مواد منفجره را از عراق به دیگر کشورها و بالعکس قاچاق می‌کند و این اقدام را تحت پوشش سازمان کمک‌های مردمی نروژ/دفتر منطقه جنوبی مین‌روبی در عراق انجام می‌دهد.

گروه اصحاب الکهف با اعلام این مطلب به دستگاه‌های اطلاعاتی ناتو هشدار داد تا دست از سر عراق بردارند. این گروه هشدار داده در غیر اینصورت دست‌های آن‌ها را قطع خواهند کرد.

پایان پیام/

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

پیوندها

پیوندها