موج ناپایدار بارشی همراه با وزش باد شدید آسمان اصفهان را فرا می‌گیرد

0 Comments

سرپرست مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز به سبب گذر موج ناپایدار ضعیفی بر روی استان شرایط رشد ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و احتمال بارش پراکنده در مناطق غربی وجود دارد.

موج ناپایدار بارشی همراه با وزش باد شدید آسمان اصفهان را فرا می‌گیرد

لیلا امینی سرپرست مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: آخرین الگوهای هواشناسی نشان می‌دهد که طی روز سه‌شنبه به سبب گذر موج ناپایدار ضعیفی بر روی استان شرایط رشد ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در ارتفاعات مناطق غربی احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

وی افزود: روز چهارشنبه نیز در شهر اصفهان و مناطق مرکزی و صنعتی استان غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

امینی با بیان اینکه طی روز پنجشنبه و جمعه به شدت ناپایداری‌ها افزوده و شرایط بارش پراکنده برف و باران بر روی استان مورد انتظار است، گفت: روز پنجشنبه در نیمه جنوبی و روز جمعه در اکثر مناطق استان شرایط ابرناکی و بارش پراکنده خواهند داشت.

سرپرست مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده یک تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای ‌شهر اصفهان ۱۹ درجه و کمینه فردا صبح آن یک درجه و خوروبیابانک با ۲۳ درجه و چادگان با دمای منفی ۱۳ درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ش

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

پیوندها

پیوندها