سهم دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور از مالیات‌ها سامان می‌یابد

0 Comments

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: سهم دهیاری‌ها و شهرداری‌هایی که در سال ۱۴۰۱ از محل ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده متضرر شده بودند، در بودجه ۱۴۰۲ سامان می‌یابد.

سهم دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور از مالیات‌ها سامان می‌یابد

به گزارش و دلم می گوید… از میامی، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس که طی روز چهارشنبه با حضور در روستاهای محروم شرق استان سمنان، مسائل و مشکلات مردم این روستاها را به همراه استاندار سمنان از نزدیک بررسی می‌کرد، در سخنانی اظهار کرد: امروز اتفاقات خوبی که در شهرستان میامی رخ داده، ناشی از هماهنگی و همدلی و مدیریت استاندار سمنان در رأس استان است. وی با بیان اینکه  وجود هاشمی، استاندار سمنان برای کل استان مایه خیروبرکت و همدلی بوده است، گفت: آسفالت و طرح هادی روستاها از موارد در حال پیگیری است و موارد و مباحث مطرح‌شده در خصوص روستای کوهان نیز پیگیری خواهد شد. نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس اضافه کرد: در مجلس رایزنی صورت گرفت تا سهم دهیاری‌ها و شهرداری‌هایی که در سال ۱۴۰۱ از محل ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده متضرر شده بودند، در بودجه ۱۴۰۲ سامان یابد.

ضرورت توجه به مسائل اقتصادی حجت‌الاسلام محمد عزیزی، امام جمعه میامی نیز گفت: ضرورت دارد تا علاوه بر توجه به مباحث و مسائل اقتصادی، مسائل مرتبط با امور فرهنگی و دینی نیز تقویت شود. وی تصریح کرد: نیاز است تا امروز فرهنگ اقتصادی خود را برای بهبود مشکلات معیشتی و اقتصادی تقویت کنیم. امام جمعه میامی گفت: در سایه تقویت فرهنگ است که اقتصاد مطلوب معنا پیدا می‌کند.

میامی با مشکل گاز مواجه نشد علی‌رضا آشوری، فرماندار شهرستان میامی هم گفت: تدابیر صورت‌گرفته با مدیریت استاندار سمنان موجب شد تا شهرستان میامی در سرما و برودت چند روز اخیر به‌صورت کامل از نعمت گاز برخوردار باشد. وی تصریح کرد: استاندار سمنان تاکنون چهار سفر به شهرستان میامی داشته که در این سفرها، ۹۹ مصوبه به تصویب رسیده و تاکنون ۹۲ درصد مصوبات اجرایی شده است. فرماندار شهرستان میامی اضافه کرد: پیگیری امور استان در کمیسیون‌های مختلف مجلس به‌خصوص کمیسیون تلفیق موجب شد تا اعتبارات شهرستان‌های شاهرود و میامی رشد خوبی داشته باشد. آشوری گفت: در تلاش هستیم تا در شهرستان میامی به تعداد روستاهای آن با استفاده از محصولات ارزان‌قیمت محلی، برندسازی انجام دهیم. وی تصریح کرد: ۱۳ میز خدمت، ۱۹ بازدید از روستاها و ۲۰ نشست با مدیران کل برای پیگیری امور شهرستان میامی برگزار شده است. پایان پیام/74002/م/

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

پیوندها

پیوندها