رئیسی: امیدواریم با فرماندهی سردار رادان بر فراجا شاهد تقویت امنیت اجتماعی باشیم

0 Comments

رئیس‌جمهور ضمن تبریک انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی نوشت: امید است با توجهات الهی، توانمندی‌ها و روحیه جهادی شما شاهد تقویت و استحکام بیش از پیش امنیت اجتماعی و استقرار نظم و انضباط عمومی باشیم.

رئیسی: امیدواریم با فرماندهی سردار رادان بر فراجا شاهد تقویت امنیت اجتماعی باشیم

به گزارش گروه سیاسی و دلم می گوید…، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک انتصاب سردار احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد که با توجهات الهی، توانمندی‌ها و روحیه جهادی وی، بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت نیروهای فداکار انتظامی و تعامل نزدیک‌تر با مردم و افکار عمومی، شاهد تقویت و استحکام بیش از پیش امنیت اجتماعی و استقرار نظم و انضباط عمومی و حرکت در مسیر گسترش عدالت در سراسر کشور باشیم.

متن پیام رئیسجمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ جناب آقای احمدرضا رادان

انتصاب شایسته جناب‌عالی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت «فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران» را که بیانگر تعهد، کارآمدی و تجارب ارزشمندتان در مدیریت و هدایت نیروهای خدوم انتظامی است، تبریک می‌گویم.

امید است با توجهات الهی، توانمندی‌ها و روحیه جهادی شما، بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت نیروهای فداکار انتظامی و تعامل نزدیک‌تر با مردم و افکار عمومی، شاهد تقویت و استحکام بیش از پیش امنیت اجتماعی و استقرار نظم و انضباط عمومی و حرکت در مسیر گسترش عدالت در سراسر کشور باشیم.

از درگاه خداوند دوام توفیقات شما را در انجام این وظیفه خطیر و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران مسألت دارم.

همچنین با قدرانی از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار سرتیپ پاسدار اشتری دوام توفیقات ایشان را از درگاه خداوند مسألت می‌نمایم.

سیدابراهیم رئیسی

جمهوری اسلامی ایران

پایان پیام/

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

پیوندها

پیوندها