کلنگ‌زنی بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی در جنوب شیراز

0 Comments

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیمارستان ۷۰۰ تخته خوابی حضرت صدیقه طاهره در جنوبی‌ترین نقطه شهر شیراز به مساحت ۲۰ هکتار با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی در جنوب شیراز

به گزارش و دلم می گوید… از شیراز، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ساخت بیمارستان ۷۰۰ تخته خوابی حضرت صدیقه طاهره در جنوبی‌ترین نقطه شهر شیراز آغاز شد.

وی گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در منطقه میانرود شیراز ساخته می شود.

حسینی افزود: زمین این بیمارستان را ارتش جمهوری اسلامی تامین کرده و قرارگاه سازندگی خاتم انبیا با همکاری وزارت بهداشت در مدت ۴ سال آن را ساخته و تجهیز می کند.

او اظهارداشت: با توجه به نزدیکی این مرکز درمانی به روستا‌های جنوبی شیراز و برخی شهرستان‌های اطراف پیش بینی می‌شود، بیش از یک میلیون نفر جمعیت از خدمات آن استفاده کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های عمومی، تخصصی و فوق تخصصی در بخش‌های مختلف است که بزرگترین مرکز درمانی بعد از بیمارستان نمازی در جنوب کشور به شمار می‌آید.

ایمانیه استاندار فارس گفت: برای تسهیل و دسترسی آسان به این مرکز درمانی و روستا‌های اطراف خط دو مترو شیراز از منطقه میانرود به میدان امام حسین هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.  او افزود: با توجه به جا نمای خوب و دقیق این مرکز درمانی علاوه بر خدمات به مردم مناطق کمتر برخوردار جنوب شیراز امکان توسعه هم برای این بیمارستان پیش بینی شده است.

پایان پیام/

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

پیوندها

پیوندها