ناامیدی مجدد نتانیاهو؛ آمریکا روادیدش را لغو نکرد

0 Comments

برخلاف امیدواری‌های «بنیامین نتانیاهو» به معافیت روادید آمریکا، وزارت خارجه واشنگتن اعلام کرد که رژیم صهیونیستی هنوز برای این امر، واجد شرایط نیست‌.

ناامیدی مجدد نتانیاهو؛ آمریکا روادیدش را لغو نکرد

به گزارش گروه بین‌الملل و دلم می گوید…، وزارت امور خارجه آمریکا شب گذشته (جمعه، ۳۱مارس) برخلاف امیدواری‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو، اعلام کرد که «اسرائیل هنوز واجد شرایط پیوستن به برنامه لغو روادید نیست».

گزارش شبکه صهیونیستی «آی‌۲۴»، «ویدانت باتل»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این باره تصریح کرد: «اسرائیل هنوز باید کارهای مهمی را در مدت زمان کوتاهی انجام دهد تا بتواند تمام الزامات برنامه را تا پایان سال مالی در ۳۰ سپتامبر برآورده کند».

این در حالی است که نخست‌وزیر کابینه رژیم صهیونیستی چهارشنبه هفته گذشته (۲۹ مارس)، با این ادعا که «اسرائیل در سپتامبر آینده وارد برنامه معافیت روادید آمریکا خواهد شد»، گفته بود: «شرایط قانونی برای دریافت معافیت از ویزای آمریکا با موفقیت انجام شده است».

بر همین اساس پارلمان رژیم صهیونیستی نیز دوشنبه هفته گذشته یک لایحه قانونی را تصویب کرد که به ایالات متحده اجازه می‌دهد برای معافیت ویزا به اطلاعات شهرک‌نشینان صهیونیست دسترسی داشته باشد.

طی روزهای اخیر، رسانه‌های صهیونیست بحران ایجادشده بین مقامات آمریکا و کابینه نتانیاهو را «کارت زرد واشنگتن» توصیف و تصریح کردند که تل‌آویو بدون حمایت‌های کاخ‌سفید، ضعیف‌تر از همیشه خواهد بود.

پایان پیام/

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

پیوندها

پیوندها