فرایندهای معیوب «دیجی‌کالا» در تحویل سفارش به مشتری

0 Comments

مشتریان دیجی‌کالا در مورد فرایند تحویل کالا توسط این فروشگاه اینترنتی به فرایندهای معیوبی اشاره می‌کنند که پرتکرار شده و پاسخگویی مشخصی در قبال آن وجود ندارد.

فرایندهای معیوب «دیجی‌کالا» در تحویل سفارش به مشتری

گروه علم و پیشرفت و دلم می گوید…؛ این روزها خرید از اینترنت به یک پای ثابت زندگی مردم تبدیل شده است و خیلی‌ها کالاهای موردنیازشان را از پلتفرم‌های اینترنتی سفارش می‌دهند؛ از خریدهای سوپرمارکتی بگیرید تا لوازم خانه و لباس و تجهیزات الکترونیکی. به همین خاطر نظارت بر عملکرد این پلتفرم‌ها به یک مطالبه جدی تبدیل شده است.

دیجی‌کالا یکی از همین پلتفرم‌هایی است که مردم با آن سروکار زیادی دارند و در صورت وجود اشکال در فرایندهای ارائه خدمات، تعداد زیادی دچار مشکل خواهند شد. 

اخیرا گزارش‌های کاربران، از یک ایراد در فرایند تحویل کالای این شرکت خبر می‌دهد. آن‌ها می‌گویند: «دیجی‌کالا با اعلام اینکه در فرایند تأمین یک کالا تأخیر ایجاد شده، آن را بدون هماهنگی از سفارش ثبت‌شده حذف می‌کند. این در حالی است که در زمان خرید، آن کالا موجود بوده، مشتری آن را خریداری کرده و طبیعتا روی تحویل آن در موعد مقرر حساب باز کرده است.» مشتری‌هایی که به این فرایند اعتراض دارند، معتقدند: «در واقع دیجی‌کالا به‌جای جبران اشکال به‌وقوع‌پیوسته در تأمین کالایی که توسط مشتری خریداری شده، ساده‌ترین راه را انتخاب می‌کند و بدون هماهنگی و صرفا با یک اطلاع‌رسانی پیامکی، کالا را از سبد خرید مشتری حذف می‌کند.» 

دیجی‌کالا به‌جای جبران مشکل ایجاد شده، ساده‌ترین راه را انتخاب می‌کند و  کالا را بدون هماهنگی و صرفا با یک اطلاع‌رسانی پیامکی، از سبد خرید مشتری حذف می‌کند.

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

پیوندها

پیوندها