راهبرد تل‌آویو در تهدید ایران احمقانه‌ است/ برای پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده آماده‌ایم

0 Comments

امام جمعه فارسان با اشاره به راهبرد احمقانه‌ تل‌آویو در تهدید ایران به اقدامات نظامی علیه تاسیسات و دانشمندان هسته‌ای، گفت: ایران برای هرگونه پاسخ سریع، قاطع و پشیمان‌کننده آماده است.

راهبرد تل‌آویو در تهدید ایران احمقانه‌ است/ برای پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده آماده‌ایم

به گزارش و دلم می گوید… از شهرکرد، حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر فارسان، گفت: ماه رجب را در پیش رو داریم باید قدر روزهایش را بدانیم و فرصت روزه، استغفار، بندگی، ذکر، دعا و مناجات را در این ماه خدا و ماه امیرالمومنین(ع) از دست ندهیم.

امام جمعه فارسان در ادامه با اشاره به راهبرد احمقانه‌ تل‌آویو در تهدید ایران به اقدامات نظامی علیه تاسیسات و دانشمندان هسته‌ای ایران، اضافه کرد: ایران انقلابی با تقویت راهبرد بازدارندگی دفاعی خود آماده هرگونه پاسخ سریع، قاطع و پشیمان‌کننده خواهد بود. 

وی در ادامه با اشاره به اعدام علیرضا اکبری جاسوس انگلیسی‌ها، اضافه کرد: اکبری‌ها و امثال آن از جایی ضربه خورده‌اند که کوچک‌ها را جدی نگرفته‌اند و عادی‌انگاری کرده‌اند تا کارشان به‌ هنجارشکنی‌های‌ ناهنجار افتاده است.

ملک‌پور توضیح داد: این که سنگرنشین دوران دفاع مقدس تبدیل به ویلانشین چندصدهزار دلاری در لندن می‌شود از همین‌جاست، از جدی‌ نگرفتن کوچک‌ها، از غفلت‌های مداوم، از اطمینان‌های کاذب به‌ خود، از دل بستن به‌ وعده‌های فریبنده، از توجیه‌های نادرست و فریب دادن خود.

وی با بیان اینکه برخی نقطه قوتشان زیبایی است، برخی زور بازو، گروهی حافظه و استعداد، عده‌ای بیان و قلم و گروهی دیگر ثروت و موقعیت اجتماعی، گفت: همه ما اعم از افراد و مجموعه‌ها و نهادها باید مراقبت جمعی و تشکیلاتی و سازمانی از خودمان داشته باشیم، امر به‌معروف و نهی از منکر باید سیره خودمان باشد، از خودمان باید شروع کنیم و به‌ اطراف سرایت دهیم و پیگیری و مطالبه کنیم.

پایان پیام/68024

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

پیوندها

پیوندها