رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر شیراز خبر داد: آغاز ثبت‌نام نوسازی و تبدیل به احسن ناوگان تاکسیرانی شیراز

0 Comments

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز از نوسازی تاکسی‌های شیراز با تلاش و پیگیری شورای شهر و پیگیری و تامین بودجه آن توسط شهردار شیراز خبر داد.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر شیراز خبر داد: آغاز ثبت‌نام نوسازی و تبدیل به احسن ناوگان تاکسیرانی شیراز

به گزارش و دلم می گوید… از شیراز، مصطفی کیانی رحیمی با اعلام این خبر گفت: در چند سال اخیر هیچگونه نوسازی و تبدیل به احسن تاکسی به صورت کشوری انجام نشده و این تاخیر موجب فرسودگی و گاها از کارافتادگی تاکسی‌ها و به تبع آن ایجاد مشکلات و معضلاتی برای رانندگان این صنف شده است.

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه بودجه نوسازی از طرف شورا و شهرداری شیراز مصوب و تامین شده و ارتباطی به نوسازی کشوری ندارد افزود: از مبلغ تامین شده برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی که ۲۵۰ میلیون تومان برآورد شده، مبلغ ۱۵۰ میلیون به صورت تسهیلات بانکی پیگیری و آماده ارائه بوده و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض شورا و شهرداری  به رانندگان تاکسی است.

این عضو شورا تصریح کرد : شهردار محترم شیراز نیز با  همراهی همیشگی و صمیمانه مصوبه شورا را اجرا و کمک بلاعوض ۱۰۰ میلیون تومانی و پرداخت  دو قسط اول  تسهیلات بانکی را نیز تقبل نمود. 

وی افزود: شهرداری به زودی ثبت‌نام از تاکسی‌ها را براساس مدل (سال ساخت) و به صورت ساختاری و با توجه به فرسودگی و مدل تاکسی‌ها آغاز و حضور و دعوت از مالکان تاکسی از طریق پیامک انجام می‌شود.

کیانی ضمن ابراز خرسندی از اجرایی شدن طرح نوسازی توسط شورا و شهرداری این مهم را یکی از دغدغه‌های اصلی خود از زمان حضور در شورا دانست و گفت: قطعا رسیدگی به وضعیت و مطالبات رانندگان شریف تاکسی کمک زیادی به مدیریت شهری خواهد کرد و باعث کاهش استرس و ارتقاء سطح کیفی خدمات حمل و نقل خواهد شد.

پایان پیام/ ف

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

پیوندها

دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید چت خرید بک لینک دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید خرید فالوور لایک کامنت اینستاگرام دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید خرید شال و روسری دانلود اهنگ جدید خرید بک لینک خرید فالوور اینستاگرام خرید بک لینک خرید شال و روسری دانلود اهنگ جدید خرید فالوور اینستاگرام دانلود اهنگ جدید خرید فالوور اینستاگرام دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید اتصالات دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید خرید بک لینک دانلود آهنگ جدید دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید حمید هیراد چسب سنگ کاشی سرامیک پودری دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید خرید بک لینک خرید بک لینک خرید بک لینک خرید بک لینک نهال خرید فالوور لایک کامنت اینستاگرام خرید بک لینک خرید فالوور اینستاگرام دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ خرید فالوور اینستاگرام دانلود اهنگ جدید خرید اپل ایدی

پیوندها