ارائه يک متدولوژي فازي جهت شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان(مطالعه موردي: شرکت بيمه آسيا)

ارائه يک متدولوژي فازي جهت شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان(مطالعه موردي: شرکت بيمه آسيا)

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 ارائه يک متدولوژي فازي جهت شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان(مطالعه موردي: شرکت بيمه آسيا) دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه يک متدولوژي فازي جهت شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان(مطالعه موردي: شرکت بيمه آسيا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي ارائه يک متدولوژي فازي جهت شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان(مطالعه موردي: شرکت بيمه آسيا)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن ارائه يک متدولوژي فازي جهت شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان(مطالعه موردي: شرکت بيمه آسيا) :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي مديريت، اقتصاد، حسابداري و علوم تربيتي

تعداد صفحات : 18

چکیده مقاله:

افزایش روز افزون رقابت جهانی سازمانها را ناچار ساخته تا تلاش بسیاری را برای حفظ و وفادارسازی مشتریان خود داشته باشند .این امر در سازمان های خدماتی از جمله شرکت های بیمه اهمیت دو چندانی پیدا می کند.با توجه به مطالب ذکرشده، هدف، ارائه یک رویکرد تلفیقی جهت شناسایی مهمترین عوامل موثر بروفاداری مشتریان،درشرکت بیمه آسیا می باشد.در این پژوهش بر مبنای بررسی مطالعات پیشین و دریافت نظرات مشتریان و کارشناسان آگاه در زمینه بازاریابی بیمه 17عامل موثر بر وفاداری مشتریان در 4دسته شناسایی شده است. به منظور ارزیابی و اولویت بندی این عوامل از تکنیک تاپسیس فازی استفاده گردید.نتایج حاکی از آن بوده که شاخصهای کاهش میزان احساس خطر در فرآیندارائه خدمات و ارائه خدمات در کوتاهترین زمان ممکن به ترتیب با اوزان 0/547و 0/536بیشترین تاثیر رادروفادارسازیمشتریان داشته اند

برای مشاهده توضیحات کامل تر اینجا کلیک کنید
با سلام،محصول دانلودی ارائه يک متدولوژي فازي جهت شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان(مطالعه موردي: شرکت بيمه آسيا) آماده ارائه به شما پژوهنده عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل ارائه يک متدولوژي فازي جهت شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان(مطالعه موردي: شرکت بيمه آسيا) هدایت میشوید
ارائه يک متدولوژي فازي جهت شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان(مطالعه موردي: شرکت بيمه آسيا)

دانلود این فایل