شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهبود ارتباطات کارکنان با استفاده از روش AHP از ديدگاه روسا و معاونين مطالعه موردي: شعب بانک سپه غرب استان مازندران

شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهبود ارتباطات کارکنان با استفاده از روش AHP از ديدگاه روسا و معاونين مطالعه موردي: شعب بانک سپه غرب استان مازندران

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهبود ارتباطات کارکنان با استفاده از روش AHP از ديدگاه روسا و معاونين مطالعه موردي: شعب بانک سپه غرب استان مازندران دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهبود ارتباطات کارکنان با استفاده از روش AHP از ديدگاه روسا و معاونين مطالعه موردي: شعب بانک سپه غرب استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهبود ارتباطات کارکنان با استفاده از روش AHP از ديدگاه روسا و معاونين مطالعه موردي: شعب بانک سپه غرب استان مازندران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهبود ارتباطات کارکنان با استفاده از روش AHP از ديدگاه روسا و معاونين مطالعه موردي: شعب بانک سپه غرب استان مازندران :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس اقتصاد و مديريت کاربردي با رويکرد ملي

تعداد صفحات : 11

چکیده مقاله:

ارتباطات در بالندگی سازمان ها نقش اساسی دارد . سطح مطلوبی از ارتباطات سازمانی میان افراد می تواند بستر تعامل سالم و سازنده را برای تعالی انسان و سازمان فراهم است مقدمه ارتباط در ارتباط سازمانی نماید یکی از مباحثی که در تمام سیستم هایمدیریت مورد توجه قرار گرفته و حتی از اصول اولیه مدیریت بشمار می رود پژوهش حاظر از نوع توصیفی همبستگی و با هدف شناخت عوامل موثر بر بهبود ارتباطات و ایجاد همدلی سازمانی انجام شده است . جامعه آماری این پژوهش کلیه مدیران و روسا شعب بانک سپه غرب استان مازندران می باشد. که تعداد آن برابربا 30 نفر از خبرگان می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارAHP استفاده شد. در این مطالعه فاکتورهای تاثیرگذار بر ارتباطات سازمانی به سه دسته کلی عوامل انسانی، عوامل سازمانی و عواملارتباطی تقسیم شدند. به طور کلی یافته ها نشاندهنده آن است که هر سه بعد انسانی، سازمانی و ارتباطی و نیز زیر مجموعه های آنها ) صرفنظر از عامل مجاری ارتباطی ( بر ارتباطات سازمانی موثراند

برای مشاهده توضیحات کامل تر اینجا کلیک کنید
سلام.به وبسایت ما خوش آمدید.
دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهبود ارتباطات کارکنان با استفاده از روش AHP از ديدگاه روسا و معاونين مطالعه موردي: شعب بانک سپه غرب استان مازندران روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید

شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهبود ارتباطات کارکنان با استفاده از روش AHP از ديدگاه روسا و معاونين مطالعه موردي: شعب بانک سپه غرب استان مازندران

دانلود این فایل